Login i tracktime
Log ind
Tilmeld nyhedsmail

SHOP hjælp

Velkommen i shoppen på Tracktime.

Hvis du har problemer med vores shop som ikke lader sig løse med denne manual kan du kontakte Anna Rasmussen på rasmussen@elmgroup.dk eller 36 34 40 18 indenfor normal kontortid eller kontakt Nina Wahl på 23 64 53 83

Betaling i shoppen foregår via en SSL krypteret sikker forbindelse.

Medlemstilbud
At læse mere om produkterne

Her præsenteres de forskellige produkter der sælges af Tracktime i forskellige produktkasser der består af en overskrift, et billede, en kort tekst og en pris for hver vare.
Som du kan se har mange varer en forskellig pris for medlemmer af Club Tracktime og for ikke-medlemmer.

Vil du gerne blive medlem af Club Tracktime og udnytte de mange medlemstilbud kan du klikke på linket i øverste højre hjørne af shoppen.
Er du allerede medlem behøver du ikke gøre mere på nuværende tidspunkt.

Vil du læse om et produkt klikker du på billedet af produktet eller på den lille knap under billedet hvorpå der står "INFO" 

Bliv medlem af Club Tracktime

Køb af vare

Har du bestemt dig for hvilket produkt du vil købe klikker du på den lille knap i produktkassen, hvorpå der står "KURV".

Du kan vælge at fortsætte din shopping tur og købe flere produkter eller at gå til kassen.  Vil du købe flere ting, gennemløbes samme procedure ved den næste vare(du klikker på "KURV" knappen)

Porto vil blive lagt oveni prisen på varen ved betaling. 

At gå til kassen

Når du er færdig med at lægge varer i din kurv og gerne vil betale klikker du på Linket "Gå til Betaling" øverst i højre hjørne af shoppen. 

Indtastning af oplysninger

Du kommer nu til en side hvor du skal indtaste dit navn og forsendelses oplysninger. 
Vi beder også om tlf og emailadresse, da kvitteringen for dit køb vil blive sendt til din email og for at have et tlfnummer vi kan ringe til, hvis der skulle ske noget uforudset med ordren. Dine oplysninger vil ikke blive givet videre til trediemand.
Er du medlem af Club Tracktime skal du indtaste din email og password i felterne til højre, hvorefter dine oplysninger fra medlemsdatabasen vil udfylde felterne til venstre, og evt medlemsrabat vil blive fratrukket prisen.

Nederst kan du tilmelde dig Tracktimes shop nyhedsmail, med tilbud og nye produkter 

Tjek dine varer

At fjerne og tilføje varer
At vælge varetype

Nederst på siden vil du se de varer du har købt i vandrette linier. 
Foran dem er der to ikoner. 

Trykker du på det første fjerner du den pågældende vare fra din kurv og skal så ikke modtage eller betale for den.

Trykker du på den anden tilføjer du 1 stk mere pr. klik af den pågældende vare til din kurv.

Du vil også nogengange blive bedt om at vælge varetype i en dropdown menu til højre for dit varenavn. Det kan foreksempel være en trøjes størrelse, hvor du skal vælge mellem M, L, XL eller XXL.
Systemet vil selv gøre dig opmærksom på hvis du har glemt at vælge varetype og forsøger at fortsætte. Så vælger du blot typen (ex størrelse) og prøver igen. 

Betaling

At betale med kreditkort

Når du har tjekket at der står de varer du vil købe i din kurv, trykker du på knappen under dine varer hvor der står " Gå til Betaling".
Du kommer nu til en side hvor du skal indtaste dine kreditkort oplysninger, så du kan betale for varerne.
I første felt skriver du dit kortnummer, som det står på kortet.
I de næste to felter indtaster du udløbs måneden og året for kortet. De skulle også gerne stå på kortet. Der skal være to cifre i hvert felt. Udløbsmåned i det første og udløbsår i det sidste.
Til slut skal du vende kortet om og se efter 3 cifre på bagsiden. Det er dine kontrol cifre og de skal indtastes i det sidste felt. Er du i tvivl om hvilke cifre det er så klik på linket Eksempel
 

Afslutning af bestilling

Gennemførsel af ordren
Levering af varer

Når du har indtastet dine kreditkort oplysninger trykker du på Gennemfør Ordre knappen.
Der vil nu blive trukket penge på dit kredit kort.
Lykkes transaktionen ikke vil du få besked om dette med det samme så du kan prøve igen. Det er desværre ikke altid muligt at finde ud af hvorfor en transaktion ikke går igennem.
Lykkes betalingen, vil du på skærmen se ordet "Kvittering" og dit navn og adresse, samt de varer du har købt og beløbet du har betalt.
Du vil ligeledes modtage en kvittering over email automatisk. 
Kan du ikke umiddelbart se nogen kvittering, så prøv evt at kigge i dit spamfilter eller tjek om det er den rigtige emailadresse du har oplyst.

Der er forskellig leveringstid på varerne, da de har forskellige leverandører, men vi bestræber os på at få leveret varerne så hurtigt som muligt - gerne indenfor en uge fra de er købt. Varerne bliver sendt med Post Danmark.

Har du spørgsmål til din levering kan du ringe til Anna Rasmussen på 36 34 40 18 indenfor normal kontortid.